Jump to content


Photo

Intrebari despre mapping in CSS


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 OFFLINE   bzldas

bzldas

    ASTRA Old Guard

  • Astra Member
    • Member ID: 1,397
  • 709 posts
  • Tara :

Posted 24 May 2011 - 13:24 PM

Nu Septimius stai linistit. Am fost ocupat zilele astea si nu am avut timp de asta, dar am sa termin pana la capat:D
My Signature

bzldas.png

© Mihai - Alin Photography


#22 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,414
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 25 May 2011 - 22:38 PM

Azi 25 Mai ora 11.30 pm am pus pe fpsbana versiunea beta a hartii mele DE_TRANSILVANIA. acesta este o versiune modificata din temelii a hartii de_alexandra, si sper eu in sfarsit optimizata cum trebuie.Anumite parti le veti recunoaste anumite sunt complet noi.
In caz ca cineva este curios si o testeaza si daca are chef poate sa-mi scrie obsevatii ce va place si ce nu, si ce ati vrea modificat la ea.
Fiind o versiune beta inca nu are radar view nici soundscapes.
Are 64 de locuri.
http://www.gamebanana.com/maps/156537

#23 OFFLINE   ASTRAMANIA

ASTRAMANIA

    VIP

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,314
  • 959 posts
  • Tara :

Posted 26 May 2011 - 13:23 PM

Felicitari Septimius!
Este o harta foarte faina si de cum va fi gata 100%, va fi prezenta pe ambele servere de css.
Good Job! :thumb:

P.S. Septimius cum asta ar fi un topic legat de intrebari si sugestii, am decis sa-ti creez o sectiune speciala unde sa prezinti hartile tale si unde sa fie facuta o legatura mai clara intre user si creator. Ma anunti daca ti se pare o idee buna.
My Signature

Si vis pacem, para bellum
Grupul Oficial Astramania pe Steam
Cheers to those who wish us well, and those who don't can go to hell


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#24 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,414
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 26 May 2011 - 14:30 PM

Este frumos din partea ta ceea ce doresti sa faci si-ti multumesc pentru apreciere,dar trebuie sa te refuz la modul politicos din mai multe motive: am deja doua site-uri unde imi sunt prezentate hartile, mappingul in general este putin atractiv si inteles pt majoritatea jucatorilor, iar daca cumva cineva are intrebari despre mapping este acest subiect creeat special,pot sa-mi trimita si mesaj privat daca-s mai sfiosi.
Daca te referi la a-mi prezenta hartile in genul ca fiecare creatie sa aiba o povestioara, cred sunt destul de dezamagitor la acest capitol neavand talente literare prea dezvoltate.

#25 OFFLINE   ASTRAMANIA

ASTRAMANIA

    VIP

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,314
  • 959 posts
  • Tara :

Posted 26 May 2011 - 14:37 PM

:lol: in regula atunci. Nu este nici o problema.
Insa daca va fi nevoie de ajutor pe viitor, discutia ramine deschisa.
Asteptam versiunea finala!
My Signature

Si vis pacem, para bellum
Grupul Oficial Astramania pe Steam
Cheers to those who wish us well, and those who don't can go to hell


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#26 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,414
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 28 May 2011 - 19:05 PM

Dragi copii dupa "lupte seculare" iata in sfarsit harta de_transilvania versiunea finala http://www.gamebanana.com/maps/156607
Sper sa va placa.Tot pe aceasta cale doresc sa va anunt ca incepand de la jumatea lunii Iunie pana la sfarsitul lunii Noiembrie voi mai fi mai mult absent decat prezent pe servere,iar mappingul se pare ca va trebui sa-l agat in cui o vreme , deoarece am niste examene importante in cariera profesionala ce necesita mai mult timp si efort pt pregatire. Pe forum voi raspunde in continuare la intrebari legate de mapping.


#27 Guest__*

Guest__*
  • Guests
    • Member ID: 1,414

Posted 28 May 2011 - 19:26 PM

Superba treaba Septimius arata foarte bine din poze, o sa o testez mai incolo sa vad si cum se simte :)

Inca o data, Good Job Septimius!

#28 Guest__*

Guest__*
  • Guests
    • Member ID: 1,414

Posted 29 May 2011 - 20:10 PM

O harta foarte reusita [trebuie sa ai o anumita dispozitie sa o poti juca asa cum trebuie]! Bravo septimius !

#29 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,414
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 30 May 2011 - 13:45 PM

Cine are timp si chef poate accesa acesta pagina http://mycounterstri... ... dback.html
si sa voteze harta preferata.(se pot vota mai multe).As vrea sa-mi fac o imagine cat de cat corecta despre ce fel de harti sa fac in viitorul mai mult sau mai putin apropiat.
Va multumesc!

#30 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,524
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 06 June 2011 - 00:28 AM

... r_embedded

#31 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,574
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 29 June 2011 - 17:16 PM

@ digital
ca sa ai numai awp si knife trebuie sa bagi oriunde vrei tu in harta entitatea numita game_player_equip
eu din tutorialul acesta am invatat

daca cumva vrei sa verifici de erori harta in hammer iti va aparea ceva legat de acesta entitate. Ignora mesajul ca este o eroare legata de ea deoarece daca ii dai sa o repare iti va strica toate setarile facute la ea.

#32 OFFLINE   D1g1TaL

D1g1TaL

    Banned Member

  • Banned
    • Member ID: 1,414
  • 99 posts

Posted 29 June 2011 - 18:34 PM

DA acelasi tutorial l-am urmat si eu o sa mai incerc o data poate ma gresit ceva !multumesc de raspunsul rapid !
My Signature
Posted Image

#33 OFFLINE   Quatre

Quatre

    Astra Member

  • REGISTERED
    • Member ID: 1,574
  • 32 posts

Posted 23 September 2011 - 11:45 AM

As avea o intrebare legata de acest program , Hammer . Nu l-am instalat inca si nu am incercat sa caut pe altundeva .
Deci , as putea importa o harta din CSS in Hammer dupa care sa decupez anumite zone si sa o exportez in program 3d (format .obj )si da , stiu ca merge decupata si in program 3d dar deocamdata am putini DDR (3gb) si nu pot importa harta toata la texturi HQ. Ma gandesc ca e' o chestie banala dar m-am gandit sa intreb pentru orice eventualitate. Mersi

#34 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,414
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 23 September 2011 - 18:00 PM

Ca sa importi o harta din CSS in hammer trebuie sa o decompilezi prima data cu VMEX .Apoi fisierul .vmf obtinut il poti incarca in Hammer, dar de exportat ca si .obj din hammer nu se poate , doar sa o compilezi in bsp sau sa o salvezi ca si vmf.

#35 OFFLINE   Quatre

Quatre

    Astra Member

  • REGISTERED
    • Member ID: 1,574
  • 32 posts

Posted 07 October 2011 - 01:28 AM

Deci ca sa fiu mai explicit sa se inteleaga despre ce este vorba , eu impreuna cu Five , avand in vedere ca au fost mai multi memberi care s-au chinuit sa editeze un CSS video pentru aceasta comunitate , am decis si noi sa scoatem ceva dar mai special care sa atraga atentia ( noi fiind beginneri in acest domeniu , desii avem o atractie inspre editare video ). Deocamdata invatam ( tutoriale , experimente etc etc :study: ) sa lucram cu programe precum 3ds max , maya , softimage, mudbox. motion builder, matchmover , after effects , vegas , CSS demo editor cat si alte cateva din gama Adobe , toate acestea combinate la un loc iesind ceva frumos ( speram cel putin ).Ca sa nu ne incarcam memoria si cu SDK , serialmapper ( avand in vedere ca ai o experienta de cativa ani buni ) rugamintea mea este de ami creea sau daca poti decupa ( daca ai timp bineinteles ) niste locuri , coridoare , camere fara skybox daca se poate , daca nu o sa incerc eu sa ma adaptez si cu SDK si le voi creea eu in cel mai rau caz. Pentru primadata vom publica un teaser sa vedem daca prinde ce am incercat noi sa facem , sa vedem unde am gresit etc etc , dupa care vom analiza plusurile si minusurile atat incat sa iasa ceva pe placu tuturor.Mersi mult :)

#36 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
    • Member ID: 1,414
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 07 October 2011 - 10:53 AM

Hartile se pot taia si cioparti cum vrei in hammer dar nu stiu cum va vor ajuta pe voi mai bine la filmari. Eu unul ca sa-mi fac filmulete de prezentare la harti folosesc Fraps iar apoi restul editez cu windows movie maker(desigur nu vreau efecte speciale ci doar ceva simplu).
De ce nu filmati doar in zonele din harti ce va convin, iar secventele sa le puneti cap la cap intr-un din editorii video?mi se pare mai simplu.
Daca te deranjeaza 3Dskybox-ul in consola introduci urmatoarele comenzi: sv_cheats 1 , apoi r_skybox 0 .

#37 OFFLINE   Quatre

Quatre

    Astra Member

  • REGISTERED
    • Member ID: 1,414
  • 32 posts

Posted 07 October 2011 - 12:13 PM

Stiu ce vrei sa zici dar nu cred ca ai inteles ideea , sunt anumite efecte , intro'uri , scene care ar arata foarte bine intr-un filmulet dar care nu le poti creea doar cu CS:S , fraps si moviemaker spre exemplu , nici doar cu aftereffects nu ai putea obtine anumite effecte in ciuda faptului ca este un program foarte complex.Prin combinarea a mai multor programe ( am enumerat mai sus ) sigur ar iesi ceva frumusel.
La faza fara skybox ma refeream la niste locuri inchise precum coridoarele alea de pe italy daca sti la ce ma refer , nu ca m-ar deranja dar asta am in plan.Iar decupajele acestea nu planuiesc sa le introduc in-game ci in programe 3d , dupa cum ziceam mai sus ca sa introduc intr-un program 3d o harta intreaga texturata HQ as avea nevoie de multi multi DDR eu avand doar 3GB nu fac fata.Am incercat diferite metode dar nu am claritate la texturi asa ca m-am gandit sa incerc sa te rog pe tine sa imi decupezi 2-3 locuri , dar cum ziceam daca nu poti sau etc o sa incerc eu .. ;)

#38 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 07 October 2011 - 13:31 PM

Nu prea am timp de asa ceva,dragul meu decat la sfarsit de noiembrie.

#39 OFFLINE   serialmapper

serialmapper

    ăla cu hărțile de cs

  • V.I.P.
  • 1,514 posts
  • Tara :

Posted 29 September 2012 - 14:48 PM

Referitor la nemultumirea unor jucatori la faptul ca in harta de_cluj cs:go pot fi impuscati prin zid, tot ceea ce va pot spune este ca Valve a binevoit sa modifice "damage-ul" luat prin zid la diverse materiale, astfel incat sa se poata lua mai mult prin tencuiala sau "plaster". Un exemplu de fisier .vmf simplu este aici:
LightmappedGeneric
{
	"$basetexture"	"plaster\infbasec"
	"$surfaceprop" "plaster"

}

unde "plaster" dicteaza proprietatile fizice ale texturii respective.
Ei bine in harta de_cluj, acest tip de material predomina in texturile folosite la interioare.
Solutii sunt mai multe:
1. fac texturi personalizate dar in loc de "plaster" pun "concrete" adica beton,prin care se ia mai putin "damage".Dar asta va mari destul de mult dimensiunea fisierului .bsp.
sau
2.Inlocuiesc texturile din interior cu altceva din texturile cu care vine jocul,dar va modifica destul de radical si aspectul hartii, pastrand .bsp-ul la dimensiuni mai rezonabile.

#40 Guest__*

Guest__*
  • Guests

Posted 29 September 2012 - 15:04 PM

Parerea mea este ca ar trebui sa o lasi asa cum este . :loveu: